Snor, "chillande" & nästan försenad

 
De tre orden i rubriken har egentligen inget med varandra att göra. Men de skulle bli en ganska rolig historia: "Snoriga Bert chillade så länge att han nästan blev försenad". Haha. Ja, men, jag är jättesnorig just nu. intresseklubben antecknar. 
 
När jag tar det lungt brukar jag sitta i min soffa med en tekopp och pianomusik via spotify. Gärna levande ljus. Pianomusik kan man nog säga att är en av mina "annorlunda saker". De flesta somnar eller bara tycker den typen av musik är tråkig, men den får mig att tänka och känna mig otroligt harmonisk hur råddigt mitt liv än skulle vara i den stunden :). 
 
Sista grejen i rubriken minns jag inte vad den handlade om, jag har nämligen hållit på och skriva det här inlägget i en halv vecka nu. Det var nog typ något om att jag typ var försenad till skolan och hade något att säga om det dä. Men jag fick ju till en bra ordvits iallafall :'D. 
 
Idag ska jag i tjänsten direkt efter skolan:D. Sen ska jag väl bara ta och chilla igen(med mina läxor:()
 
//Simone
Simones foton och vardagsliv | |
Upp