Flower power

 
Har bäddat ner mig i min soffa nu med en kopp te(i och för sig är nog den koppen slut förrän ni läser detta [räcka ut tungan smiley] ).  Har läxböckerna under datorn. Planen var att läsa läxorna. Hamnade här. I fredags var vi lediga(eller dagsverk var det väl egenligen,  men jag jobbade på måndagen). Jag fick äntligen sova ut och kunde gå i tjänsten på eftermiddagen. 
 
Annars, varför är man så otroligt beroende av smileys!? Har otroliga problem att skriva ett blogginlägg utan mina iphonesmileys. Smileyberoende borde få ett namn. Prrecis som narkoman och gurkoman(jag är absolut en gurkoman!). Om ni har några ideer, kommentera!
 
Hör ljudet av mat som steks där nere. Magen kurrar. ska gå ner och hjälpa till nu, nämen just ja, läxorna, haha[skratta så tårarna rinner smiley]). Kan ju ta med dem ner:).
 
//Simone
 
Någon dag ska vi göra något åt designen här också.
Gemensamma inlägg | |
#1 - - Kebarbi:

Hahha [skratta så tårarna rinner smiley]. Man skulle nästan kunna kalla oss emoji-ist(er)

Svar: [Skratta så tårarna rinner smiley] x 3
Freja och Simone

Upp