Dagen då potatisarna togs upp

 
En av mina nya favoritbilder, tagen hos mina kusiners villa. 
 
Helgen är över nu. Var en trevlig helg. Jag var i tjänten med Rebecca pch hade det jättetrevligt, sen åkte jag på ett klädparty och sen på tacokväll med vänner. Ikväll ska vi ta upp potatisar. Dagen då vi tar upp potatisar förknippas med fotografering för mig. Jag fick min kamera kvällen före poatitsupptagningen på sjuan. Sprang som galen omkring den dagen och fotade allt som fanns. Då vi tar upp poatisar är det ungefär släktfest. Vi tar kaffepauser hela tiden och avslutar med nypotatisar hos oss och god efterrätt. Trevligt med såna traditioner. 
 
Nu har vi börjat med hälsokunskap igen. Jag överväger faktiskt på att skriva hälsokunskap iår. Nu känner jag att jag vill börja blanda in en massa andra ämnen i detta blogginlägg, t.ex. om att jag har tal på torsdag på mötet eller att vi nyss spelade alias på finska, jag har en tendens för det. Jag måste nog avsluta före det. 
 
//Simone
Simones foton och vardagsliv | |
Upp