Liiite sena höstbilder

 
 
 
 
 
Det här bloggandet -.- vet inte hur många gånger som jag har lovat att blogga mera. Det går några dagar men sen glömmer jag bort det.
Detta jullov har firats på Teneriffa med mommo och moffa. Vi var där i två veckor och kom hem kvällen före skolan började. Jag håller på att redigera bilderna från resan så de kommer väl upp här på bloggen snart.
Livet som gymnasiestuderande är hårt men vi har ju klarat första terminen så det är ju bra. Vardagen består av läxor, läxor och åter läxor. Det sägs att första året är det jobbigaste så det är väl bara att hålla ut. 
Idag är jag hemma för att jag har 38° feber så denna dag kommer antagligen bestå av vila och lite läxläsning. Lever på panadol just nu ;)
Nu ska jag fortsätta att redigera bilder, ses!
 
//Freja
 
Frejas foton och vardagsliv | |
Upp