Light up your life!

 
 
 
 Hej bloggen! Nu är jag här igen med drygt en veckas paus, som sagt det går att blogga några inlägg men efter det glömmer jag bort bloggen. Som ni säkert har märkt så har även Simone fått tillbaka sin blogglust så nu är bloggen igång igen. Måste säga att hon har varit flitigar än mig den senaste tiden. Jag menar, titta på den stilrena och väldigt snygga designen som hon har fixat ihop. Det blev väldigt fräscht och uppiggande här på bloggen. 
Den här veckan har det inte hänt så mycket, bara det vanliga skollivet. 
Men nu till något helt annat, imorgon är det FREDAG!!! Bästa dagen på hela veckan!! Imorgon kväll ska jag på fest med älgjaktlaget. Det ska bli kul! Och inte nog med det, på lördag ska jag och Emmy åka till Parra med några andra tjejer! Det ska bli så kul! Då ska vi åka snowboard!! Simone var också bjuden men hon hade redan gjort upp andra planer. Den här helgen kommer att bli jätterolig och jag längtar till imorgon kväll. 
Nu ska jag gå och lägga mig, gonatt!

//Freja
Frejas foton och vardagsliv | |
Upp