Om att blogga

 
 
Alltså det är nog lite opassande med sommarbilder i februari...
 
Den där blogglusten försvann lika fort som den kom. Länge aktiva bloggare ska verkligen ha beröm för att de orkar fortsätta. Att hitta ämnen att blogga om är också väldigt svår men ganska så nödvändigt. För vem vill egentligen läsa en blogg där man bara för höra om vad bloggägaren gör om dagarna. Jag tycker iallafall att en dagbok blir ganska så tråkig tillslut. 
 
Nu ska jag precis göra det jag nästan "fördömde" i förra stycket: Berätta om min dag. Det var bänkskuddardagen idag=stackars ettorna och tvåorna blir plågade. Det ska vi inte gå djupare in på än så... Sen har vi haft finska och nu har vi kemi. Min dag börjar ta slut. Slutar efter denna lektion. Jag överväger ännu om jag ska gå hem eller läsa på finskan. För att jag ska friskna till borde jag kanske stanna här. Men det har jag inte riktigt tålamod till. En dag kvar av denna period, sen är det dags för projektveckan. Vad det är berättar vi mer om senare.
 
//Simone
 
 
Simones foton och vardagsliv | |
Upp