Taggad för utmaningar

Just nu i skolan. 
 
Periodens sista dag.. Det betyder också sista dagen med håltimmar på länge för mig. Egentligen skulle jag nog inte vara så jätteglad idag, om det inte är för att jag har tänkt över hurudan intsällning jag ska ha till period fem(alltså nästa period). Det kommer att bli väldigt stressigt, det vet jag redan. En massa ämnen som jag inte är bra på, kombinerat med en åre resa=dömt att misslyckas. Men jag låter mig inte tänka så(okej gjorde ju det nyss men ni fattar) utan istället håller jag det hela positivt, som en rolig utmaning. Rolig utmaning, vara taggad för att kämpa. Jag står beredd för det, snart på "linjen man startar på i springlopp"(alltså jag kan ju inte såna där ord, så jag borde inte använda dem i mina "illustrationer"(men vad heter det då?) heller). Period sex är också likadan, men jag har inte ens tänkt på den ännu. Sen behöver jag nog sänka mina krav till nästa period, men det kommer väl automatiskt. Ja gör så mycket jag kan och har tid med, och har man mer lektioner så har man ju också mindre tid för läxor såklart, och då sänks antaglien prestationerna. Men det gör mig inte så mycket, ska vi hoppas. Där fick ni dyka in lite grann i min gymnasiehjärna, hoppas det inte blev alltför råddigt. 
 
Men med roliga utmaningar menar jag inte printers som krånglar. Jag har hållit på en kvart med att få den att fungera. Dessutom har mitt tangentbord något fel, bokstäver framför det jag skriver raderas. Åhh vad jag älskar teknikkrångel! <3 Ha en trevlig helg!
 
//Simone 
 
Simones foton och vardagsliv | |
Upp