Prov, prov och återigen prov...

Skrivbordet svämmar över med läxor och skolböcker

Jaa, bloggningen för min del går ju bra. Men jag har liksom ute haft tid att blogga. Kvällarna spenderas med provläsning och det lämnar knte mycket tid åt annat. Igår hade jag matteprov, idag var det tyskagrupperna, imorgon är det kemi prov och på fredag är det finska prov som gäller. 
Min helg har spenderats hos Ester med tjejerna från fredag kväll till lördag, när jag kom hem från Ester åkte jag med mamma och pappa till stan. I söndags, vad gjorde jag i söndags?? Jo, jag var å skrinnade med Simone!! Första gången för i år, och kanske sista för den delen också om det fortsätter att vara såhär slaskigt och halt som det är nu. 
Igår var jag och klippte mig så nu är håret mjukt och friskt. Frisyren blev lite annorlunda, lite tunnare och lite kortare framtill men samma längd som förut där bak. 
Ikväll ska jag på träning så nu ska jag sluta blogga och göra mig redo, ses!

//Freja

Frejas foton och vardagsliv | |
Upp