Idag är halspastiller mina bästa vänner

 
 
 
 
Det här var en av de underbaraste naturupplevelserna vi träffade på under resan. Nej, bild nummer två är inte redigerad desto mera, utan vattnet var faktiskt sådär blått! Det här var faktiskt nånstans på svenska sidan.Däremot kan ja lova er att min hals vekligen inte flödar sådär idag! Jag "knarkar" halspastiller och drömmer om en tekopp. Jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk tills imrorgon när vi ska till sötisEster. Och anmäl mig inte nu till nån drogpolis för mina halspastiller! Idag är det dessutom studentskrivningar så vi går omkring på tå och hycshar åt varandra. Nyss hade vi också mutliga provet i finska. Kvällens planer är att plugga på engelskaprovet som vi har imorgon och sen är det möte ikväll. idag är det också Nutelladagen!!! Det ska vi fira med en nutellaburk!
 
//Behöver jag ens skirva ut det? Ni vet ju att det är Simone som älskar nutella.
Simones foton och vardagsliv | |
#1 - - kebarbi :

Det är något med vatten i rörelse som ha blivit fångat av en kamera som e så otroligt fint!

Önskar ju att ja sku ha haft en Nutella burk här hemma för att kunna fira det ;) men hinner vel ennu kanske köpa en

Svar: aa:DDu har en i postådan;)
Freja och Simone

Upp