Fastlagstisdagen

 
 
 
Så bra att Freja förklarade vad projektveckan är för något, så behöver inte lata jag göra det. Hehe, #utnyttjaFreja. Det känns väldigt konstigt att inte ha några läxor denna vecka! Jag gjorde spontant mat åt familjen igår när det kändes då tomt utan läxor. Annars brukar ju läxorna ta halva-hela kvällen. Jag har alltid varit lite småintresserad av förintelsen. Jag hade lite mycket när det var dags att anmäla sig till projektresorna, så jag anmälde mig helt enkelt inte. Nu på efterhand ångrar jag mig nog, det skulle vara intressant att se Auschwitz. Just nu lyssnar vi på en föreläsning om koncentrationslägren, så därför kom jag in på ämnet. 
 
I fredags var vi på gym, hela familjen. Efteråt blev det fastlagsbullar och tv. I Lördags var jag i tjänsten, på knytkalas hos Lisa och senare åkte jag för att sova över hos Rebecca. På söndagen kom mamma och hämtade mig, och sen åkte vi på gym igen. Var en ganska så onödig gymtur, när man hade sån otrolig träningsvärk från fredagen. Och idag är det fastlagstisdagen! Dagen till ära fick vi alltför små fastlagsbullar, som dessutom var skarpa. Efter skolan ska vi åka till stan, och ikväll till Erica. 
 
//Siimone
Simones foton och vardagsliv | |
Upp