Angående helgbloggning

 
 Och jag hoppas att ingen aalls ser att den bilder har varit på besök i photoshop...
 
Det som ni helt enkelt får vänja er mer är att iallafall min helgbloggning är dålig. Jag har ju inga lektioner att blogga under när det är helg. Här skulle en räcka-ut-tungan-smiley eller en blinksmiley passa bra. Varför har man inga smileys på datorn, eller på blogg.se? Jag är helt besatt av smiley. På de vykort jag har skrivit det senaste året har det alltid hamnat en handritad smiley eller två. Hur klarade farmor sig?
 
Till helgen: Ännu efter skolan på fredagen trodde jag att de skulle bli en lugn hemmahelg. Men plöstligt åkte jag till Madde(som iallafall ni som har följt bloggen länge vet vem det är, jag skulle t.o.m. kunna lägga till en hel Madde-kategori här) och sov över till lördagen. Sen på kvällen åkte jag på innebandy och tog en lung kväll. På söndagen var jag ut på en skidtur(!!) och for på möte. Det kom även massa snö på söndagen, underbart! 
 
Högar av läxor väntar nu, bara att börja på...
Resefoton, Simones foton och vardagsliv | |
Upp