Life changes

 
Jaa alltså ni vet ju her det är med min bloggning. Men 5 månader mellan blogginläggen börjar nu bli lite överdrivet. Det är ju uppenbart att jag har slutat blogga. Vad händer i livet nu då? Jag har döpt mig, vilket känns helt underbart. Jag har börjat i gymnasiet, och jag har lärt mig att allt inte måste vara helt perfekt. Jag kanske inte kan allt i proven men det lyckas ofta ändå. Om jag skulle ha fortsätt i samma tempo skulle jag nog inte ha nån fritid alls nuförtiden. Listorna som jag använde förut har jag helt slopat, eftersom jag aldrig skulle ha tid med allt det som stod på listorna förut.
 
Jag har nog mognat ganska mycket sen våras. Fått fötterna på stadig mark. Nuförtiden har jag inget problem att umgås med den "urtråkiga familjen" som jag skulle ha sagt för fem månader sen. Jag har insett vad som är viktigt i livet. Prioriterar min religion och familjen framför allt. Sen kommer skolarbetet, och sist kommer att slappa, fotografering, gym osv. 
 
Livet rullar ganska bra just nu. Jag skulle egentligen vara ganska sugen på att börja blogga igen, kanske göra lite träningstips å sånt, börja med lite annorlunda än vad jag håll på med förut. Vi får se hur det blir. 
//Simone
 
 
Simones foton och vardagsliv | |
Upp