Litet saknat inlägg

 

Tja bloggeen! Jag känner mig usel för den dåliga bloggningen, förlåt! Jag har nu ingen blogglust heller. Vad tycker ni jag ska blogga om? Jag har noll inspiration.

Jag kan nu berätta att jag har fått upp ögonen för att rita. Men jag ritar inget annat än lockar, konstigt jag vet, men jag gillar det. Jag är helt skoltrött, enda saken som bär mina ben framåt är tanken att det är sommarlov om tre veckor. Det gillar vi! Men tre år till i gymnasiet vet jag inte hur jag ska orka, jag hoppas att jag får vila ut ordentligt i sommar så jag orkar. Men med tanke på allt som är planerat redan så kommer knappast att få vila ett dugg.

Vi har tre prov denna vecka + ett förhör. Suck! Jag hittar inget mer att blogga om så det är lika bra att sluta nu. Ses!


//Simone


Simones foton och vardagsliv | |
#1 - - kebarbi:

Häftigt :) fortsätt Bara med bloggase

Upp