Skolval, prov, stress, RESA

 
 
Superbra design Freja ha fixat! Nu börjar provpeioden vara slut. Jag har alltid så mycket att göra på vardagarna så jag hinner inte med mera. Och när vi får prov... då blir det kaos. Blev tvungen att skippa gymmandet förra veckan för att jag hade så mycket annat. Jag åkte en dag i tjänsten istället. Jag har faktiskt inte läst så mycket på proven. Men det ha gått bra ändå. Vi ska på en resa till ruka nästa vecka så nu håller jag på och packar. Angående skolval; Jag vet inte vart ja ska. Skulle ju vilja till gymnasiet för att få mera allmänbildning och lära mig språk. Men på samma gång tänker jag inte utbilda mig högt och bli tvungen att studera jättelänge. Jag vill arbeta med något som försörjer mig med bara det jag behöver. Jag ska satsa mitt liv i att tjäna gud. Alltså vill jag bara jobba på halvtid för att ha mera tid att gå i tjästen. Men eftersom jag inte vet vad jag vill jobba med så kommer jag antagligen att gå i gymnasiet. Igår städade jag äntligen mitt rum. Såg ut som ett dammbombnedslag. Jeppjepp då syns vi om en månad igen:P Ses!
Simones foton och vardagsliv | |
Upp