Chill på gegga lektionen

Nu sitter vi här på geografi lektionen och myser med godis, chips & limsa. Vi får också vara på datorerna för vi har gjort en presentationer om städer. Jag har skrivit om Åbo. Den blev nog helt bra. Idag när vi åker hem får vi äntligen sportlov!! På måndag ska jag och skida slalom till Parra, tisdag åker mamma och jag till Helsingfors på en shoppingtur och vi sover över där. På torsdag ska jag väl inte göra så mycket och på fredag ska jag åka till Himos och skida slalom. Ikväll ska jag inte göra så mycket bara titta lite på film och mysa. I helgen måste jag verkligen gå ut och fotografera för jag har verkligen inga bilder. Men vädret skulle behöva bli bättre för bilderna blir så tråkiga när det är mulet. Nu ska jag sluta blogga, ses!
 
//Freja
Gemensamma inlägg | |
Upp