En helt vanlig söndag

 
 
 
 
 
Hej! I fredags var det som sagt tjejkväll hos Emmy. Vi hade jättekul. Jag for dit efter skolan och Emmy och jag ställde i årning allt tills Ester och Cecce kom. Vi åt tacos och en massa godis och chips. Vi satt uppe hela kvällen och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen igår morse så åt vi lite frukost och fortsatte att äta chips och godis. Ester och Cecce åkte hem kl 12 och Emmy och jag fortsatte att städa. När klockan var runt 5 satte vi oss på vespan och åkte till mig. Emmy sov över här hos mig och åkte hem typ klockan 1 idag. Idag har pappa och jag fixat lite på min vespa och jag kom nyss hem efter att har varit på träning på grus för första gången i år. Det kändest lite ovant och konstigt att träna på grus men det är bara några gånger förän vi får börja träna på gräs! Nu ska jag snart gå och lägga mig om jag ska orka upp nu när vi har ställt om klockan till sommartid. Ses.
 
//Freja
 
Frejas foton och vardagsliv | |
Upp