Min sommar

Hej det var länge sen! Vad har hänt nu då på senaste tiden? Jo det ska ni få se.  Jag tänkte ladda upp en massa telefonbilder. Så förlåt för kvaliteten.
 
 Det här är typ min favoritplats. Jag älskar varje sekund jag har suttit här och tänkt. Solnedgången och naturen ger mig frid. <3
 
 
 Plockade en blombukett, sommarfeelis<3
 
 Här var vi påväg med båten till stockholm. Vi var på sammankomst där. Helt amazing! Absolut bästa händelsen i sommar!
 
 
 Ute som turister i gamla stan
 
 
 
 På tågstationen påväg till Minna och Ida till Ekenäs.
 
 Ekenäs fina natur!
 
 Hemma igen. Ute med båten med familjen<3
 
 
 
 
Den här sista bilden är från där vi avslutade vårt sommarlov, på sköna Åland. 
 
Jaa, det var mitt sommarlov. Hoppas vi får igång bloggningen nu efter sommarlovet. Nu ska jag fortsätta lyssna på lektion:P.
//Simone
Simones foton och vardagsliv | |
#1 - - Kebarbi:

Det har nog hänt mycket under sommaren :D
Kan inte vara annat än supernöjd

Upp