Självstudiedag

 
 
 
 
 
 
 
 

Idag har vi haft självstudiedag för att ge plats åt 9:rna när de har varit på studiebesök till skolan. Så hela min dag, och jag menar verkligen HELA min dag, har spenderats på läxläsning. Jag började typ 9 imorse och blev klar lite före 21 ikväll. Då har jag haft en timmes paus efter maten när jag har hjälpt Jonatan att baka en "mockaruta" som btw blev väldigt fluffig och god med tanke på att den var laktos- och glutenfri. 
Läxorna blev som dubbelt upp för mig när jag var tvungen att ta igen allt som jag missade igår plus allt det som vi hade i självstudier idag. Alla läxorna har tagit all min engergi så jag är helt utmattad och årkar inte tänka mera.
 Jag har fortfarande stegring så mamma tycker att jag ska vara hemma imorgon också, inte för att jag klagar över att vara hemma men det blir lite mycket att ta igen efteråt. Fast i och för sig kommer jag antagligen att årka med mera läxor imorgon än vad jag gjorde igår. 
Nej, nu ska jag ta mig en välförtjänt skönhetssömn, gonatt!

//Freja
 
Frejas foton och vardagsliv | |
Upp