En awesome helg!

 
Den här helgen har varit helt super rolig. I fredags var jag och pappa på fest med älgjaktslaget i Hartmans kupol. Vi hade jätte roligt. Vi fick ta del av en sju rättersmiddag där älgkött var huvudingrediensen. Bastun var igång men jag gick inte i den. Vi drack drinkar och åt mat och hade det allmänt trevigt. I lördags var jag med Emmy och tjejerna till Parra. Vi åkte snowboard hela gänget och hade roligt. Däremot var jag väldigt öm i kroppen igår, och det är jag fortfarande. Och inte blev det bättre av att åka på träning heller. 
På torsdag har vi första provet för den här perioden och det är religion. Den här perioden är så kort så vi måste ha vanliga lektioner före/efter provet, vi har ingen provvecka. 
Ikväll ska jag bara göra läxor och redigera bilder. Ses!
 
//Freja
Frejas foton och vardagsliv | |
Upp