Polen imorgon!!



Här är några bilder från mitt påsklov i Vuokatti! Jag var med familj och vänner dit och vi hade jätte trevligt! Emmy var också med så vi åkte snowboard. Vi hade båda två köpt splitternya snowboardar så det var första gången som vi åkte på dom. Inga brutna vrister eller handleder, bara några blåmärken så långhelgen var lyckad. 
På bilderna ser ni mig och min snowboard, vi vilar i backen. 

Men nu över till något helt annat. Imorgon bitti avgår tåget från Vasa och det bär iväg mot Polen! Vi är sex elever och två lärare som åker och det ska bli en väldigt intressant och rolig resa. Vi 
ska bo på ett hotel i Krakow. Vi är där i tre dagar och kommer hem på tisdagkväll.  

Idag skrev jag sista provet för denna provperiod, så nu känns det väldigt skönt. Nu ska jag bara äta lunch i skolan och sen ska jag åka hem och packa resväskan. 
Ses!

//Freja

Frejas foton och vardagsliv | |
#1 - - you know who i am:

Ååå så fina bilder. Så magnifico!

Upp