Lördaag!


Bilden är tagen i Helsingfors
Idag lyser solen för första gången på flera veckor!! Vädret är superfint! Snön har försvunnit och våren är tidig i år. I torsdags var alla nior på klassresa till Åbo! Vi åkte i två bussar klassvis ( A och D(vår klass) i en buss och B och C i den andra) men vi hade bussbyte vid Tomaten i Närpes både på dit- och hemresan där vi åkte Malax i en och Korsnäs i en, lite jobbigt men det går väl. Vi shoppad på IKEA och inne i centrum och så kollade vi på musikalen Jesus Christ Superstar på Åbo Svenska Teater. Den var jättebra! Vi åkte halv 7 på morgonen och kom hem 2. Igår var vi lediga och jag vaknade första gången halv 9 men tyckte att jag inte hade sovit tillräckligt mycket så jag somnade om och vaknade igen halv 1 då åt jag frukost och gjorde lite hussyslor och sen låg jag resten av dagen och tittade på serirer. Idag har jag varit ut och fotat lite och så har jag hjälpt mamma å pappa med att klippa av kvistarna på våra äppel- och plommonträd. Nu ska jag titta på en serie som vår moddelärare rekommenderade. Ses!
 
//Freja
Frejas foton och vardagsliv | |
Upp