Apple

 
 
 
 
 
 
Ursäkta för den ultra dåliga bloggningen men jag har liksom varken haft tid eller lust men nu ska jag verkligen skärpa mig. I lördags åkte jag till Emmys villa och sov över där. Vi badade tunna till halv tolv och hade jättekul. Igår var vi till stan på 1-årskalas! Åååh va stor han blivit! Idag har pappa och jag tvätta fönsterna och bilen. Ja, jag har varit hemma hela dagen fast det är måndag och jag är inte sjuk. Vi har nämligen prao denna vecka och jag ska vara på prao från tisdag till lördag så därför har jag varit hemma hela dagen. Jag börjar kl.9.45 imorgon! 
Sitter nu här och lyssnar på musik och jag funderar på att spela Wii, länge sedan sist! Nu ska jag sluta blogga. Ses!
 
//Freja
 
(på bilden är det min iPad 2 och min iPhone 4)
Frejas foton och vardagsliv | |
Upp