Word-inlägg

 

 
 
Urgamla raketbilder.

 

Hej! Som ni ser så har vi en ny design. Jag har gjort headern och Freja har satt dit den och ändrat allt annat. Nöjd! Ja, allt förutom rubriken.

 

Nu har vi data, och jag vill inte väcka misstankar så jag skriver detta på Word och tänker lägga upp det på bloggen på rasten. Höstlovet är över. Tråkigt. Jag antar att ni inte gillar då jag börjar snacka om allt stressigt jag måste få gjort men nu får ni allt höra det. Jag håller på och målar mina möbler vita där hemma. Jag har målat mitt sängbord och jag ska måla ett skrivbord. Sen kanske köper jag en byrå. Jag ska byta till några gamla gardiner. MEN, jag ska snart göra teoriprovet för moppe, som jag inte kan, men jag sätter all min energi på rummet. Vi håller på och går in i provperioden i skolan, men jag sätter all min energi på rummet.  Jag antar att jag inte har berättat vad jag gjorde på höstlovet men jag ska ta det kort. Jag var till Vasa på torsdag och var i tjänsten och så var vi och gjorde mat hos M. På lördag var jag till mina kusiner. På kvällen åkte jag till Freja och sov över. Nu ska jag jobba lite med data och kontrollera stavningen med Word på detta blogginlägg. Ses!

//Simone

Simones foton och vardagsliv | |
Upp