Dessa två veckor

Okej, hej! Jag vet inte hur många gånger jag har loggat in här och tänkt blagga men inte orkat. Livet lever på. Bloggen kommer lite bakpå. Jag har inte fotat så mkt heller på sistone. 
 
Så vad har hänt i mitt liv på sistone? Återvänt till skolan efter en underbar praovecka. Förhören börjar blir fler. Jag har varit jättelat och min hund mår inte bra för det. Hon får ingen motion. Jag har varit till Madde och haft det kul. Freja och jag har fixat en bloggdesign som jag hoppas att jag snart orkar lägga hit på bloggen. Jag har uppdaterat till iOS7. Körlektionerna är nu inbokade ocg snart hoppas jag att faktiskt är vid liv och sitter på en vespa. Imorgon ska vi stiga upp tidigt och åka och kolla på en vespa.Ikväll har jag också gjort min första lasagne I mitt liv. Tre och en halv timme tog det. Snabb jag är va?Det är ganska sent nu så sov gott och hoppas på bättre uppdatering! Ses!
 
//Simone
Simones foton och vardagsliv | |
#1 - - SUPER FINT:

va nice ni laga hederbilden å bakgrundin! GGGGIIILLLAAAAAAAR!! :D ;D

Svar: Tack!!
Freja och Simone

Upp