Faaaail!!

 
 
 
Ja, jag är död om någon undrar. Men så går det när man inte orkar eller har lust att blogga. Nå iallafall i onsdags när Simone åkte till Levi var jag på fotokurs, på torsdagen var jag på musikkurs (jo jag vet lite många kurser men de har slutat nu), på fredagen gjorde jag ingenting, på lördagen var det skriba och efter det åkte jag till Emmy och såv över. Vi hade kul, vi spelade på datorn, spelade på wii, åt chips och godis... Senare på söndagen var jag ut och sprang själv. I måndas gjorde jag ingenting, i tisdags var jag ut på löpträning med fotbollslaget. I onsdags var det sista fotokursen och i torsdags gjorde jag ingenting. I fredags var jag och Emmy till Simone. Där åt vi tacos och hoppade på studsmattan i regnet och spelade spel. I lördags var jag till stan. Köpte en ny jacka som blivit en favorit och ett nyt wii spel på loppis. Billigt och i bra skick. Igår var det träning. Kul att träna. Ikväll har jag bara gjort läxorna och hjälpt Emmy med sin desing på bloggen. Ja där fick ni var jag har hållit hus de senaste två veckorna! Nej, nu ska jag gå och sova, Gonatt!!
// Freja
Frejas foton och vardagsliv | |
Upp